Auto roku 2017 může tipovat každý, hraje se i o zážitkový voucher s ponožkami
Anketa Auto roku je poprvé ve své historii otevřena všem příznivcům automobilismu. Svůj názor na to, který z 27 nominovaných vozů pro rok 2017 je tím nejlepším, zájemci z řad veřejnosti mohou vyjádřit hlasováním na webové stránce www.autoroku.cz, kde najdou také podrobné informace. Hrdým partnerem ankety v České republice se stal mostecký autodrom, pro tipující v anketě proto vyhlásil v termínu od 26. prosince 2016 do 1. ledna 2017 soutěž o tři dárkové sady ponožek se zážitkovým voucherem.
Originální vouchery obsahují kromě v zimě více než praktického dárku – kvalitních teplých závodních ponožek ve třech barevných a designových provedeních – i přímý nebo zprostředkovaný motoristický zážitek na závodní dráze a plochách pro výcvik bezpečné jízdy autodromu.
„Červený poukaz s červenými ponožkami nabízí zážitek v podobě testování na závodní dráze AUTO a MOTO či kurz sportovní jízdy. Modrý poukaz vedle modrých ponožek i kurzy bezpečné a sportovní jízdy na malém okruhu polygonu. Šedý voucher s šedými ponožkami je univerzální. Konkrétní podobu zážitku si tak vybere sám výherce,“ upřesnila eventová manažerka společnosti AUTODROM MOST Tereza Zajíčková.
Až do konce letošního roku, tedy do soboty 31. prosince, lze na webových stránkách www.autoroku.cz soutěžit také o poukaz v hodnotě 250 tisíc korun na nákup jednoho z nominovaných vozů v anketě Auto roku 2017. „Zapojit se do hlasování v anketě je tak velmi lákavé. Při mimořádné štěstí je totiž možné vyhrát voucher na nákup některé z nejžhavějších novinek světových automobilek, skvělé závodní ponožky a zároveň jedinečný zážitek z autodromu,“ doplnila Zajíčková.
Každý z tipujících zvolí na stránce www.autoroku.cz z 27 nominovaných vozů svých pět finalistů, a to do 31. prosince. Od Nového roku až do 28. února se pak hlasující mohou zapojit také do konečné volby vítěze ankety.
Zajíčková upozornila, že efektem zapojení se do ankety může být i neplánované rozmnožení čerstvé vánoční nadílky. „Každý týden se totiž na stránkách www.autoroku.cz hraje také o řadu dalších hodnotných věcných cen. Například luxusní hodinky, sadu zimních pneumatik či nejmodernější mobilní telefon,“ vyjmenovala.
Třiadvacátý ročník ankety Auto roku v České republice, kterou pořádá agentura SPORT-PRESS, přinesl organizační změnu. Je jí právě premiéra zapojení veřejnosti do výběru nejlepšího vozu, a to v obou kolech. Hlasování lidí má váhu pěti „virtuálních porotců, kteří doplní 25 „skutečných“. Ti se rekrutují tradičně z řad odborných motoristických novinářů.